Babysång

Babysången var trevlig, tyckte alla utom Alfred som valde att grina/gnälla sig igenom den (iaf första halvan).
Men det var otroligt många mammor och lika många bebisar, skitkul :)
Appropå skit så är Affe förstoppad (som vanligt), har därför fått koka en stor omgång plommonpuré igen. Det hjälper ju iallafall :) Men fram tills dess så har jag en son med magont :(

För övrigt lider jag av en extrem bloggtorka, tycker för tillfället att det är värdelöst tråkigt.
Det lär väl vända, det brukar göra det....
Kan det handla om responsen man får??
Nä, det är nog bara en allmän uttråkning!
Vad vill man läsa om när man kikar in här?
Ni är ju några hundra varje dag....

Mår för övrigt bara sådär för tillfället, bättre dagar har jag haft!
Kan det bero på att försäkringskassan inte betalar ut några pengar? Affe är pigg och uppe vid fyra-fem varje morgon, jag är fet, jag har ångest (som fan också) över att sluta med kolhydrater, jag är fet fet fet.....
Ja som ni hör så har jag haft bättre dagar!

Men jag har en sambo jag älskar och världens absolut bästa/vackraste/goaste son!

Imorrn blir vi ensam igen :(



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin & Molly

Men gumman du är väl inte fet!!!

Du är ju jätte fin i kroppen. Desutom har du ju fött barn för lite alls så länge sedan!

Vi tycker att du är Mycket Snygg!



Som en kille sa till mig när jag jobbade på macken och hade väl gått ner lite, han kom in och var arg på mig för att jag hade gått ner. "Tänk på oss Killar Vi måste ju ha nått att hålla i när Åskan går!"



Dejt på Torsdag?



Kramar Från Oss=O)

2009-09-01 @ 20:20:58
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Anna S

Jag vill läsa allt du bloggar om, både bra och dåliga saker. Jag tycker också att det är så där just nu. Men snart så vänder det får vi hoppas. Snart slår vi klackarna i taket och tycker att livet leker igen. MYCKET trevligt att träffa er idag. Pöss

2009-09-01 @ 21:21:54
URL: http://lakelanders.blogg.se/
Postat av: Anna S

Jag vill läsa allt du bloggar om, både bra och dåliga saker. Jag tycker också att det är så där just nu. Men snart så vänder det får vi hoppas. Snart slår vi klackarna i taket och tycker att livet leker igen. MYCKET trevligt att träffa er idag. Pöss

2009-09-01 @ 21:23:12
URL: http://lakelanders.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Upp me hakan, min favvomamma!

Inte är du väl fet, isf har du blivit det sen vi sågs :O

Att man blir deppig då och då, är väl inte så konstigt och speciellt inte när du blir ensam i perioder, det kan ju va både tråkigt och ledsamt, men det kan ju också va nyttigt, man saknar ju inte kon förens båset är tomt, eller hur, det är ju då man förstår hur bra man har det :O)



Kramar från Värmland!!

2009-09-01 @ 21:24:50
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: sambo

jag älskar dig oxå =)

2009-09-01 @ 21:50:38
Postat av: Titti

Ja det måste vara trist när han åker igen. Får du tråkigt vet du vart mitt hus bor ;) Vi ska snickra klart boxarna idag!!!

2009-09-02 @ 07:23:04
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0