Vintern kommer smygandes

Nu har jag och Alfred varit ute på en rask och kall prommis, bitande kyla nu. Och jag var korkad och slarvade med vantar så jag får helt enkelt skylla mig själv :)
Skönt var det iallafall att få röra på sig =)


Idag får min lilla baby byta upp sig till en sittvagn, han börjar bli en stor pojke nu :)

Men i sittvagnen är han så mycket mindre skyddad mot vädret så en riktigt bra åkpåse måste köpas.
Favoriten är helt klart en Voksi Classic. Den känns lyxig, varm och är framförallt snygg =) Stort plus för att den andas och aldrig blir så varm (svettig) som billigare varianter. I en diskussion på mammaträffen så ver det denna som rekomenderades starkast :)
Finns här att köpa om någon vill vara snäll och överraska mig ;)

Den har skapat ett VILL-HA-BEGÄR hos mig :-)

 

Voksi Classic, Original  åkpåse LYX från Norge StrawBrown



Nu ska jag åka på en lite födelsdagspaket-shopping-resa.
Kusin Emilia blir ju stortjej imorrn och fyller hela tre år :)
Bilar och flygplan stog visst högst på önskelistan :-D


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej!



Ja jag kan verkligen rekomendera Voksi påsen, har haft den till båda barnen, först dom lift med platta och handtag (finns som tillb) sen som vanlig åkpåse. Värd varenda krona. Men glöm inte bort att dom behöver verkligrn inte mycket kläder under, ja mössa och vantar då. När Alvin var liten så litade jag inte riktigt på den fr början, och hade på han en tunn overall, han föddes i januari, sen la jag dit en termometer som visade på 29 grader dår inne, så den är varm. Passar bra i pulka och sparklåda, ja allt. Ha det bra//Kram Cilla

2009-10-05 @ 12:54:35
Postat av: Titti

Pappa´s flicka??

2009-10-05 @ 13:39:00
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Klart tjejen ska ha bilar och flygplan :O) Dockor och små serviser har hon säkert uppsjö av redan, så brukar det ju vara :O)

Snygg åkpåse!

2009-10-05 @ 16:42:41
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Cilla: Tack för råden, och kul att du gav di till känna ;)

Titti: antagligen =)

Lotta: Ja du, dockor finns det gott om där hemma så jag har handlar bilar ;)

2009-10-05 @ 17:38:45
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Pussa tjejen från mig och min fam!

2009-10-06 @ 08:29:53
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0