Vidare till nästa fest =)

Dopet var jättefint och tänk att Affe var på ett strålande humör hela tiden, även huvudpersonen var det :)

 

Tack för gott fika och ett fint dop!

Nu ska vi vidare till min syster på middag, min kära karl kom nyss hem från Norge.
Nu ska han jobba hemma igen :-D


Lite morgonbilder från idag kan jag bjuda på =)




Hoppas att ni alla får en go kväll, ikväll är det premiär på Körslaget :-)
Favoriten i år lär väl bli Stefan från Larz-Kristers, han verkar ju inte ha riktigt alla bestick i lådan, men ohyglligt söt är han iallafall :-)

Njut av er lördag, för det ska jag göra av min :-D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fint dop!! Åh vilken fin bodysuit!! Förälskat mig i grönt tror jag ;-) Ha en bra lördagskväll.

2009-10-03 @ 19:24:41
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0