Vakna med the voice

Jag gillar att ligga och dra mig länge i sängen och gärna kolla på Vakna med the voice.
Imorse var hon från Äntligen hemma där, Lulu Carter.... Vilka extremt fula läppar hon har fått/köpt. Såg stelt och obekvämt ut när hon pratade. Very ugly!
Jag vill förresten göra en ögonlocksplastik, har fått för mig att mina ögonlock hänger och att jag alltid ser trött ut. En fixering som givetvis kommer att gå över utan att jag ska behöva lägga mig under kniven :)

Idag då? Jo, jag har ställt in babysången för att dels hjälpa min syster och dels för att jag inter riktigt orkar.
Affe är fortfarande förkyld och vi umgås vår vän NÄSFRIDA.

Jag har fått i mig frukost (a´la fetto) och Affe har nyss vaknat så nu ska vi göra lite gröt till han :)

Idag VILL JAG HA Vagnklädseln....

Kommentarer
Postat av: Bodil

Ha en bra dag! kramiz

2009-10-06 @ 09:03:08
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-06 @ 13:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0