Spontan?

Sitter och funderar på om jag ska vara lite spontan och sätta mig hos frissan idag... Håret behöver verkligen en rejäl omgång av min frissa. Sugen på något nytt.
Visst är jag spontan som planerar spontaniteten ;)

Natten har varit bra, Affe hade en nära-svälten-period vid två så då var det bara välling som hjälpte, sen kunde vi sova vidare till halv sju! Jag är mycket tacksam över detta då jag var helt inställd på att få kliva upp vid fyra nu när det blev vintertid, men peppar peppar så verkar jag få slippa det :-D

Har nu ätit smörgåstårta till frukost, det var gott!!!
Katten fick oxå en bit!


Nu har Anna ringt och jag tar en heldag med henne på Birsta :-)


Fina höstblommor




Svar till Ella:
Japp jag jobbar i omsorgen men som du kanske känner till så stängdes ju min arb.plats så jag har ingen fast placering idag. Men det finns ju en ansv. chef som får hjälpa mig när det är dags.
Men jag känner mig lugn, har ju min fasta tjänst :)
Vill ju helst jobba dygn igen (som alla andra, haha)!

Kommentarer
Postat av: ella

Tjingeling!

Ja visst är det superbra med dygn jag älskar att jobba så. Men går väl lite folk i pension snart så hoppas du får ett guldställe då:). Ja du har ju tryggheten i din fasta tjänst som tur är:).jo jag vet att stället du jobba på lade ner:(. Kommer ihåg när vi träffades på middagen hos jeanette Larsson då jobbade du på Kalmarvägen?. oj lång kommentar lycka till med håret kul med förändringar:).

2009-10-26 @ 13:14:54
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-10-26 @ 13:18:18
Postat av: Helen

Kolla i min blogg - du har blivit utmanad ;)

2009-10-26 @ 15:21:00
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin & Molly

Ja de var lite synd! men som du skriv kommer förhoppningsvis fler Hus=O).



Å så Roligt med frissan Hoppas du vart nöjd=O), Skulle verkligen behöva gå jag med men Slantarna räcker liksom inte till just nu..



Önskar er en Underbra dag!



Kram

2009-10-26 @ 15:25:02
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Ella: Jag tycker det är skönt att lv7 stängdes ;) Men träffen hos Jeanette L hade jag nästan glömt, tror det var då jag lärda känna Jeanette H och Catrin :-D



Håret är fortfarande oklippt för er som undrar ;)

Bokar en tid hos Marina i veckan, jag är nog inte så spontan av mig, haha!

2009-10-26 @ 15:50:39
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Kul att träffas idag IRL :D Hoppas ni hade det myysit å inte shoppade upp alla pengarna bara.... På BVC gick det iaf bra, lilla gubben var så dutti!!



Ha en fin kväll! KRAM

2009-10-26 @ 16:08:17
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: ella

ha ha ja det var ju några år sedan tror oliver var med och var nyfödd då är ju 6 år sedan inte konstigt att du nästan glömt:)ja det var då du lärde känna caffryn och bettan:).Sedan tror jag du o bettan drog till Finland el nåt kan minnas fel ha ha.

2009-10-26 @ 18:32:07
Postat av: ErikaÖ

superspontana tette!

2009-10-26 @ 19:25:06
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hej!



Kikade in bloggen... De befann sig i Sundsvall just nu å! =)

Sedan tänkte jag meddela att du är utmanad, men läste PRECIS att du redan var det av Helen :) Jag har iaf gjort mitt ;) hihi*



KRAM

2009-10-26 @ 19:30:29
Postat av: Anna-Maria

Tack ängeln för dina varma kommentarer och att du bryr dig.. Jag har funderat på en sån apparat men hoppas att min oro kommer att lägga sig lite nu..



Härligt att vara spontan, det kan jag oxå vara när det finns tid och pengar..

Ta frissan någon dag när det passar ;o)

Alltid lika skönt att vara nyklippt! =)



Ha en underbar kväll..

Kramar

2009-10-26 @ 19:30:37
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0