Söndagkväll

Dagen har varit helt okej, det är inte dagens fel att jag är på dåligt humör... För det är jag... Jag tycker ibland att jag inte gör annat än plockar o plockar här hemma. Små irritationsmoment som till slut blir stora. Dagens störningsobjekt är...
Dörrar och lådor

Jag stänger dörrar, skjuter igen lådor men när jag går förbi dom nästa gång så ser det ändå ut så här.
Visst är det märkligt?!

Kalaset var trevligt, fick gott fika ;) Smörgåstårta och bullar, det gillar jag!
Men nu är jag hungrig som fan och det är faktiskt bra tomt i kylen, min nanny har inte storhandlat denna vecka. Suger på tandvattnet och hoppas bli mätt. Inte blir det bättre av att Per Morberg står och gör hängmörad biff på tv´n heller ;)

Ja men jäklar vad positiv jag låter, haha!

Veckan som kommer känns rätt späckad den också, det är kalas, babysång, mammaträff, babysim, en date på Birsta med A-K, träffa Madde för att få ett kvitto på mina ganstarkläder som tyvärr inte var vad jag hade hoppats på, med mera.... Mera tid önskas tack!!!


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

mera tid redan? snart ska du jobba oxå!

2009-10-11 @ 21:19:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Men då säger jag ju nej till några andra aktiviteter ;) Just ordet NEJ är inte min starka sida iofs...

2009-10-11 @ 21:52:44
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Suzanne

En sån där BLÄ-dag hade jag igår...

Verkligen avskyr såna dagar. Det värsta, för min del, är att dagen kan vara hur bra som helst osså på en endaste sekund förvandlas hela dagen till en blä-dag!



Nåja, kanske är så livet är?? ;-) haha



kram

2009-10-11 @ 21:57:33
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Ja jag tror det Suz, men det är väl å andra sidan bra att man har sämre dagar för då njuter man kanske mer av de som är riktigt bra :-)

Kram

2009-10-11 @ 22:00:41
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Såg du bearnaisesåsen han gjorde då? Fenomenet "öppna dörrar" finns här också men mest irriterande är ändå att alltid diskmaskinslucka är helt öppen o nedersta korgen utdragen.

Hoppas dagen idag blir bättre.

2009-10-12 @ 09:15:59
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0