Skoterns dag

Idag är det skoterns dag, det har vi firat med att ränna runt i skoteraffärer av alla dess slag.
Jag har fått ett nytt skoterställ av min kära karl, så nu kommer jag inte undan längre. Hjälm fick jag av pappa så nu äre bara till att åka :)



På eftermiddagen fick vi trevligt besök av Örjan och Linda + barnen och en übersöt rottisvalp. Nästan så att jag hade kunnat behålla hunden här hemma, haha!
Affe var galen i deras äldsta (2½ år) grabb Melwin och blev otroligt glad över besöket :)

Nu sover prinsen, efter en något gnällig kväll.

Middagen idag blir sen, ska gå och sno ihop den nu. Det blir tagliatelle med oxfile och färsk svamp.

Ikväll blir det körslaget och soffan som omväxling ;)


Hur ser er lördag/allhelgona/halloween ut då?

Kommentarer
Postat av: Bodil

Här har det varit kalas för hela slanten så nu pustar vi ut med cider/öl och chips =) Ha en fortsatt bra helg! =)

2009-10-31 @ 22:10:14
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: johanna & hannes

Snygg dress... Har en likadan!!! =)

2009-11-01 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0