Regnig lördag

Det är verkligen skittråkigt väder ute idag, men samtidigt så kommer jag få spunk av att sitta inne en hel dag. Får se vad jag hittar på sen när Affe vaknar :)

Är på superuselt humör idag så jag ska nog inte skriva så himla långt för då finns det en risk för att det bara blir en klagoblogg och det vill jag inte.
Nu är ju Abbe hemma och förhoppningsvis så kommer jag att få hjälp på nätterna när A vill äta eller byta blöja, även jag behöver sömn faktiskt (vilket det var längesen jag fick... typ 7½ månad sedan).
Nä, nu ska jag ta tag i tvätthögen han hade med sig hem... den ligger på köksgolvet nu och där blir den knappast tvättad :(
Utemöblerna bör bäras undan också, det sker inte heller av sig självt tydligen...

Sen ska jag ta och rensa bland mina favoriter på datorn, speciellt i blogg-mapparna (har två olika, en som jag läser dagligen och en som jag läser ibland). Och det är dags för en upprensning eller omorganisation, många bloggar jag gillade att läsa förut tilltalar mig inte längre av flera olika anledningar och så länge de ligger kvar i mappen så klickar jag på dom *vilket jäkla lyxproblem*


En fråga:
Det är ca 20 googlingar per dag på min blogg med sökordet tostberg.blogg (får ett mail varje natt med vilka IP som besökt min blogg)
Vilka är nì??
Ett tips är att lägga till adressen i favoriter så slipper ni googla varje gång ;)
Eller varför inte Bloglovin...

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett sånt mail vill jag åxå ha..Hur gör man då??

2009-10-04 @ 13:07:22
Postat av: Titti

Det var jag där ovan...Nåt ramlade bort haha.

2009-10-04 @ 13:08:31
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

det fixar jag åt dig ;)

2009-10-04 @ 13:18:11
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Du är snäll du...Kan du byta av mig i snickarverkstan åxå?? Är skitless nu...

2009-10-04 @ 14:37:01
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej! Jag googlar dig inte men är in lite då och då och kikar.



Kattis heter jag, 2 barns mor ifrån Hälsingland. Hur jag hittade hit från början har jag faktiskt ingen aning om... Men du är kul att läsa om.



Ha en bra dag!!

2009-10-04 @ 15:37:10
Postat av: Suzanne

Ett sånt mail är jag intresserad av oxå, eftersom jag skyddat min blogg. Vart fixar man det?

Även jag har bloggar som favoriter i vår dator. En mapp är en inredningsmapp och den andra är en ren o skär bloggmapp där många olika slags bloggar får rum.



Men, hur fixar man ett sånt där mail Therese?

2009-10-04 @ 16:15:31
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Kattis: Kul att du lämnar en kommentar =) Vilken del av Hälsingland? Kommer ju från Bergsjö själv :)

2009-10-04 @ 20:29:11
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ang det här med att man får mail varje gång en ip-adress besökt sin blogg så kan det nog vara lite missvisande, Nikita berättade för mig att min ip-adress (blogg adress) kommer upp MÅNGA gånger per dag i hennes mail, och jag kollar in på den kanske en gång i veckan...men vi kom på att det måste vara folk som går in via min blogg och klickar på länkarna.



Kramis!

2009-10-05 @ 06:21:10
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Therese

Precis så är det Sofie :)

2009-10-05 @ 09:04:57
Postat av: Anonym

Men google-sökorden stämmer ju iallafall ;)

2009-10-05 @ 09:05:50
Postat av: Frun

Jag googlar faktiskt! Fy på mig=)

2009-10-06 @ 12:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0