Ny dag, nya möjligheter

Vaknade utan huvudvärk, underbart!!!
Har nu fikat frukost och försökt att roa en mycket kinkig son. Något är fel idag, han nobbar tom gröten.... säkert tänder som gör ont i munnen, då är det lättare med välling och vatten!
Nu sover skönheten iallafall och jag ska njuta av min datorstund med en kopp kaffe, löjligt kanske men denna mogonstund är viktig för mig!

Idag är det städning på schemat. Albin fyller ju 30 imorrn så det ska vara snyggt här hemma tills släkten kommer, har ett berg av tvätt som ska vikas + orda fram mera porslin och bestick. Jag är inget fan av engångsartiklar, funkar bra på sommaren utomhus men inte nu.

Har två klänningar jag handlade i veckan som skall lämnas tillbaka, så otroligt fula... Såg snyggt ut på bilderna men inte på mig och tyvärr provar aldrig jag kläderna i butik, tycker det är alldeles för jobbigt. Åker hellre in och byter/returnerar. Men det får bli en annan dag helt enkelt. Vill ju göra ett besök på toys´rus också.

Kvällen lär bli lugn (ovanligt va), körslaget och smörgåstårtbakning :-)


Imorrn är det babysim :-D

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Therese! Läser att du har migrän lite titt som tätt låter inte bra:( Min mamma har det också och har fått ett medel utskrivet av läkaren (Finns även receptfritt nu) det heter Zomig nasal. Hon kan inte leva utan det när helvetet sätter igång något du kanske ska prova.Har du möjlighet att få det utskrivet på recept vore det bra för det är ganska dyrt.

Ha en trevlig helög kram Sussi

2009-10-24 @ 11:57:07
Postat av: maria vinsa

visst är det fantastikt kul med baby sim!!! gick tre terminer med min minsta...=)



jo mår så där piss upp och ner...men men...



vi flyttar till rödhake vägen som ligger i Timrå där vi bot det senast sex åren...det är bara ett par hus men det är en början ialf...kommer bli skön med egen tvättstuga gräsmatta altaner miljön...plantera växter...osv... =) längtar!!!

stora kramar till dig!!

2009-10-24 @ 17:25:04
URL: http://mariavinsa.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Vad blev det för smörgåstårta nu då?

2009-10-24 @ 17:44:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Åhhhh babysim :)) Vi börjar till veckan - men i stan! Det är ju så lång kö här ute å när de startade upp grupper inne i stan var vi snabba att anmäla oss.. Billigare äre dessutom! Ser fram emot det!!



Hoppas huvudet mår bättre idag! KRAM

2009-10-25 @ 09:31:57
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0