Munblåsor

Jag har så sjukt ont i munnen, har fått småblåsor.
Gör ont!!!
Varför får man det???

Kommentarer
Postat av: Johanna A

AJ!

Höstblåsor?? Har lillkillen oxå??

Är ett virus som är mkt smittsamt men ofarligt om man bortser från ONT och går över på några dar!

Vanligt bland dagisbarn, finns väl ingen behandling just(kanske ngn typ av bedövningsgel)

Eller så är det bara vanliga blåsor, men det gör förbenat ont att ha i munnen i vilket fall.

MVH/Johanna A

2009-10-20 @ 21:55:01
Postat av: Anita

Finns mycket namn på just höstblåsor...fick i höst höra ett nytt slangord på just dom mul o klöv sjuka...så hör du nån som har det är det dessa blåsor du har i munnen :-)

Instämmer med ovanstående annars :-)

Hoppas du blir av med dom snart!!

2009-10-20 @ 22:27:27
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Tack för råd och tips, tror kanske att det är förkylningsblåsor. Affe har inte fått och ändå så har jag hans napp i min mun flera gånger per dag (undviker det nu såklart)!

2009-10-21 @ 10:27:22
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej Therese! Gå in på Pernilla Wahlgrens blogg och läs så får du lite tips:)

Ja det där med folk som inte hälsar som man har på fb sidan kan man spy på .En jävla kärring tog jag bort efter någon vecka dök hon upp med en förfrågan igen och skrev -Du försvann bara...



Idag har jag varit på mödra och äntligen fått en tid för planering av kejsarsnittet så den 5 nov får jag hoppas jag ett datum ÄNTLIGEN.



Är det svårt att komma in på babysimm och finns det bara i matfors?

Ha det bra Sussi.

2009-10-21 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0