IKEA, Migrän och Thaimat

Dagen började faktiskt uselt, var på ett riktigt dåligt humör.
Som tur var så vände det ganska så snabbt och vi bestämde oss för att ta en tur ut till Birsta. Vi var faktiskt inte de enda som hade denna plan idag, nä jag tror bestämt att merparten av sundsvalls invånare besökte köpcentrat.

Vi skulle kolla på soffa på Mio och en jacka till Abbe. Vi hamnade på IKEA där vi käkade lite och drog en repa genom varuhuset. Lite blockljus, en kudde till Alfred, nya örngott, samt en ny speldosa. Denna giraff är mycket viktig för Affe, utan den somnar han inte, det ska grejas och mysas med den. Gud nåde om den skulle gå sönder eller försvinna... Nu har vi EN i reserv hemma iallafall, ska nog köpa någon till :)


Jag har haft Migrän idag och inte en av det lindrigare slaget uten den då det blixtrar för ögonen och man är spyfärdig, men nu har den gett med sig nästan helt. Det är ingen välkommen gäst den där migränen :(

Tog fram en öring ur frysen imorse, tänkte att vi skulle äta den till middag. Men pga min huvudvärk så blev valet Thaimat och katternas middag blir kokt öring! Antar att katterna blir ganska så glada :)

Hade en supermysig kväll igår, fick underbar middag av min svåger. Gratinerad löksoppa till förrätt och potatisgratäng med tornedau och pepparsås till varmrätt. Mycket gott!! Tack för det M & M ;)
Kollade även på körslaget och vilken kvalitet det var på körerna i år.
Men dessa måste vara i en klass för sig....

Nu sover lilla A och jag har tänt en himlans massa ljus, det är sjukt kallt ute och ganska så kallt inne. Och eftersom jag inte kan tända en brasa så fick det bli ljus istället :)
Ska ligga i soffan och kolla på ensamma mammor, ett program som för övrigt blir sämre och sämre för varje säsong!








Först: Prata i telefon ;)

GO NATT


Kommentarer
Postat av: madde

med mig:-)

2009-10-04 @ 20:22:22
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Sofia o Hugo

Thaimat är mums!! Hoppas huvudet mår bättre snart!! KRAM

2009-10-04 @ 21:00:49
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Nikita

söt bild! å migrän är fan inge kul :/

2009-10-04 @ 21:45:17
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0