Hallojsan!

Gud vad trött jag är på katterna som bara går omkring och skriker helt utan anledning...
Det skriks för att de ska ut, de ska in, de ska ha mera mat, de ska ha annan mat, de ska ha gud vet vad.... Skriks gör det iallafall, KONSTANT!

Såååå, nu fick jag klaga av mig på de fyrbenta odjuren!

Ska måla klart bordet idag och tvätta kläder, har drivor med tvätt. Väntade länge på att de skulle försvinna av sig själv men så blev det tyvärr inte!

Nu gäller det att sätta fart, junior sover en liten liten stund skulle jag tro!

Enjoy the day!


Kommentarer
Postat av: Maria Ö

God morgon!!

2009-10-08 @ 09:05:47
Postat av: Nikita

vår katt är också för bra på att skrika :S



iallafall nu har ja ringt å ja kunde komma me fönstret imorn :D

tack för tipset å hjälpen !!

2009-10-08 @ 10:27:25
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Titti

Odjuren här är inge bättre..Trixie stal ju blomman...Å Mallis snodde min högersko...Har hittat den nu,nerbäddad i soffan! Jäkla byracka..

2009-10-08 @ 16:12:57
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0