God morgon slöa söndag =)

Vilken slö morgon vi haft.
Mys, lek, frukost och nu sover lillen så jag har passat på att vara med i några roliga tävlingar och ska väl slänga in mig i en dusch snart.
Vi ska på babysim idag, första träffen. Det ska bli superkul faktiskt. Vi anmälde oss när vi låg inna på 45:an så det är ju på tiden att vi kom med ;) Extra kul att två vänner kom med i samma grupp (Anna-Karin och Jeanette). Valde söndagar så att vi kan åka hela familjen, sen är Abbe mer en vattenmänniska än mig så han badar nog gärna.

Kallt ute idag så det blir nog en innedag, Abbe tar bilen och åker till Härnösand för något (årsmöte?) på mc-klubben så jag och junior är ensam hela dagen :-)

Bakade aldrig igår, hamnade i soffan med karraskålen i knä och där satt jag tills det var dags att gå och sova, och för att vara helt ärlig så sitter jag på exakt samma ställe just nu.... Inte bra...

Ta tag i dagen Therese!!!!


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Efter en sovmorgon tog jag tag i dagen....

2009-10-18 @ 12:23:46
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Hmmmm sovmorgon??? Får men det när barnen blivit stora??

2009-10-18 @ 12:24:56
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Lät som min position det där! Gottaskål och soffa en given hit =)

2009-10-18 @ 16:06:33
Postat av: Titti

Du tar väl med kameran?? Man vill ju se kort :)

2009-10-18 @ 16:23:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0