Familjedag!

Idag har jag haft en härlig dag.

Hittade gardiner till grabbens rum så nu ska jag bara sy lite så kan de sättas upp sen. På tiden att det sätts upp gardiner kanske, jag har ju bara haft över 7 månader på mig, haha!

Hemma fick jag ju lite problem med vårt nya husdjur (fågel-skrället) så jag har inte kunnat måtta, städa eller sy till Affes rum. Men nu tror jag fågeln är ute...
Jag fick ju upp fönstren men något hände (störtat mot fönster kanske?) och den låg på rygg i nån timme, sedan vände den sig om och satt upp i ytterligare nån timme. Kastade en liiiiten sten (jag vet att det inte är särskilt snällt) på den men den reagerade inte så jag trode faktiskt att den var död. Men så kom Maria och vi skulle tillsammans bekämpa detta odjur... Då flög den nog ut (vi blundade och skrek när den började flaxa). Vi har letat men inte hittat den i rummet. Släppte in katten som inte heller verkar ha hittat sitt skrovmål. Men jag går inte in dit förrän imorrn :)

Nu kollar jag på Idol och bara slappar med lite tända ljus.
Tror jag ska färga håret sen :)


Puss & Kram ♥


Pigga gänget från idag :)


Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Snygga pics ;-)!!

2009-10-01 @ 21:58:04
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Svårt att misslyckas med så fina motiv :)

2009-10-01 @ 22:01:52
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Nikita

men du på rabattkod.se finns de 50% rabatt kod hos jotex , använd den , de gjorde jag ;)

2009-10-02 @ 07:40:57
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0