Drakborgen

Vi har varit på drakborgen hela dagen, tillsammans med kusinerna Emmie och Tilde. Drakborgen är ju alltid kul, till och med ♥ Alfred ♥ har lekt lite där idag :)

Men vilket urbota trist väder det är, regn regn och åter regn.
Det är ta mig sjutton bättre om det blir vinter (eller vackra höstdagar).
Jag är ingen vintermänniska egentligen men jag är definitivt ingen regnmänniska heller. Försöker tänka ut fördelar med regn på hösten..... Kommer inte på någon... Gör du??

På vägen hem slank jag in på plantagen och handlade lite nytt till ♥ Lucas ♥, imorrn ska jag dit och göra vinterfint och tända ljuslyktan. Fick även med mig två stycken Hoya compacta hem, de reades ut för 15 kronor så det kunde jag inte motstå. Jag älskar porslinsblommor!!!



Ooops, nu kom grannbarnen förbi och sålde julkalendrar, köpte två stycken.... Nu är det dags igen :)

Nu ska jag börja förbereda kvällens dinner:
Tacos, kanske samma mat som övriga sverige äter på fredagar? Gott är det iallafall och vi äter inte det mer än kanske en gång varannan månad. Kanske blir det ett glas vitt till det? Har en dunk i kylen :)

Njut av er fredagkväll och gör inte mer än nödvändigt ;)

Kommentarer
Postat av: Titti

Gott!! Regnet ja...Är det inte nog att det blir mörkt tidigt,kallt på morgnarna å så???

2009-10-16 @ 18:59:49
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0