Brrrrr

Kallt ute idag, kallt igår när jag åkte hem från festen också.
Torris som man är så gav jag upp efter nio och åkte för att hämta Affe som jag tror hade skött sig bra. När vi kom hem så vaknade han till och var vaken en timme eller nåt, har sen sovit hela natten.
Men festen var mycket trevlig. Supertrevligt anordnat som alltid när Jenny och Krille gör något, och det var en fantastiskt blandning av folk. Skitkul helt enkelt!!

Idag står det fest på schemat igen, Emmie och Tilde har gemensamt födelsedags kalas för släkten, så givetvis ska jag dit även om jag väljer att fira dom på sina respektive födelsedagar också!
Innan detta så ska jag ut till Birsta en sväng, men jag tycker inte att det känns kul att åka med Affe i bilen nu när det är minusgrader och sommardäck så troligtvis kickar jag upp hans pappa så att han får vara hemma med sonen!

Minus fem grader är det....

En riktig vintermössa ska jag köpa till Affe idag. Det behövs nu!!


Födelsedagsbarnet Krille 30 år!

 
Fikapaus, korvmackor och diverse varma och kalla drycker :)


Jeanette och Elsa :)


Ego-bilden på mig och Jeanette ;)



Kommentarer
Postat av: Nikita

härligt med lite fest =)

var de i stöde ni höll till tro ? =)

2009-10-11 @ 11:25:26
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Ja, det var kul =)

Båtsmans (heter det så?) höll vi till på :)

2009-10-11 @ 11:44:16
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Ser härligt ut!! Blir allt liiite avis ;) Ha en härlig dag!! Kramar!

2009-10-11 @ 12:10:40
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

PoP´s vindfleece är bäst tycker jag. Fint väder ni hade, ser urmysigt ut!!

2009-10-11 @ 12:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0