Välkommen November

En ny månad hälsar vi välkommen, snart ett nytt år :-D

Haft besök av mamma/mormor + "morfar Gunnar" och Faster Ihrene idag, trrevligt värre =)

Ikväll är det babysim, men först ta tag i berget av tvätt som av någon outgrundlig anledning bara växer och växer...

Igår var det halloween och jag slapp undan alla bus eller godis-knackninar som jag inte har så mycket till övers för. Har lite svårt för alla "nya" traditioner man ska anamma och ta efter. En pumpa brukar jag kunna göra, för att det är mysigt och givetvis hade jag laddat upp med godis, utifall att det skulle komma något barn, men vi slapp :)
Men om nåt år så springer nog Affe omkring i monsterdräkt och tigger han med ska ni se :)

Imorrn är det äntligen måndag igen och jag ska spinna på TRIM, det ska bli sjukt kul, det var länge sedan och min kondis är INTE på topp, men den blir väl, tids nog ;)

Vad gör ni en sån här söndag då? Strålande väder ute!!!


Kommentarer
Postat av: dessi

Jo vänta du bara..det spelar nog ingen roll vad du tycker när det är dags för honom ;)

2009-11-01 @ 15:20:59
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: Maria Ö

Tjohoo, jag kanske hänger med ikväll!!!

2009-11-02 @ 09:58:49
URL: http://www.fotoamatorens.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0