Väderprat!

Jag är så otroligt trött på detta skitväder nu, nu vill jag att det kommer snö och blir lite kallt ute. Känns inte bra när man kan åka på Ica i tofflor i slutet på november. Ge mig kyla tack!!

En soft morgon (som vanligt) här hemma.
Affemannen sover lite nu och jag häller i mig kaffe, livets dryck ;)
Ska ta och gå ut sen, kanske gunga lite och bege mig upp till skogen på jakt efter enris, om det inte regnar förståss för då stannar vi inne!
En prommis med Sandra är inbokat också, det behöver min kropp!

Tror faktiskt att jag ska rota fram adventspyntet också, kolla igenom vad man har och vad som måste handlas hem (lär ju bara vara glödlampor).

Ingen middag gör jag idag heller, den står karln min för ;)

Nä, nu ringer telefonen, msn blinkar och chaten på facebook lyser. Dags att slå av datorn för jag avskyr att chatta!! Ska ägna tiden åt Affe istället som precis vaknat =)


UPDATE: Regnet öser ner så vi blir inne hela dagen :(

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja den där adventen ja...Har ingen lust med det alls...Blir inte fint utan snö på nå vis... Å ni som köpt skoter å allt..Blir väl inge skoterföre iår då bara för det :( Jag som vill ut å åka med er ju...

2009-11-24 @ 09:28:40
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag vill också ha snö - fast här försöker solen just nu tränga igenom, och det är väl rätt okej det också!



Ha en härlig dag! kram

2009-11-24 @ 10:04:04
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Karin

I Skåne (Malmö) skiner solen från en klarblå himmel. Ringblommor och rosor lyser upp i rabatterna! Ska man ta fram adventspynt?

Ha en fortsatt trevlig tisdag.

2009-11-24 @ 11:05:59
Postat av: ErikaÖ

Solen lyser ända till vämland!

2009-11-24 @ 14:31:08
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Karin: Visst är det trist... Men brukar ni ha vitt redan nu (har aldrig besökt skåne)?

2009-11-24 @ 16:02:10
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0