Utvilad?

Det kan jag inte påstå att jag kände mig när Affe vaknade imorse, men nu efter en kopp kaffe är man helt klart med i matchen igen.
Vad vore livet utan kaffet?? Antar att man skulle vänja sig vid det också så småning om men just idag var det livsviktigt :)

Idag har jag lite olika saker att stå i, julpyntet är utspritt i hela köket. Gardinerna som jag skulle plocka fram igår blev inte av, fastnade i Kvällsöppet med Ekdahl som hade besök av ett gäng människor som jag tycker är mindre positiva bl.a Robinson-Christian, Meral, Marcus Birro m.fl. En mycket intressant diskussion var det iallafall :) Det är även en lunchdejt med mammagruppen inplanerad idag så innan dess tänkte jag ha hunnit med en del!

Min gokille till son är med i barnshoppingbloggen också, kolla gärna in dit :)

Hoppas att er dag blir bra (och regnfri)!


Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Kaffe är livets dryck!

2009-11-26 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0