Träff med doktorn

Affe har ju träffat doktorn idag.
Inget fel i öron, hals eller lungor så vi gick hem med diagnosen förkyld samt tjurig ;)

Åkte till min syster och drack kaffe efteråt, jag orkar verkligen inte sitta hemma nå längre nu. Rastlösheten kommer krypandes :( Men nu verkar omgivningen vara pigg och kry så snart är vi igång igen :)

Abbe är på hockey så jag är gräsänka ikväll, då borde jag passa på att vräka i mig chokladpudding... men jag har ingen grädde hemma så det får helt enkelt vara. Synd för det skulle har varit gott =)

Nu ska jag drömma mig bort i pysselträsket.....
Finns så mycket jag skulle vilja göra men jag har ju inget material hemma. Måste handla!!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Nikita

vilken tur du ska hit på inredningsparty snart då ;) så får du nåt å pyssla med kanske , om du hittar något skoj att köpa !

2009-11-19 @ 18:43:22
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Tur i oturen att det inte var ngt för lilleman..att han "bara" var förkyld. O vi krockade ju nästan med varandra i förmiddags då..jag var ju på vårdcentralen strax efter 10.30 :)



Kram



Ps! Ny superdunderkulig tävling hos Tant ;) Ds

2009-11-19 @ 20:58:10
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tur att de inte var nått allvarligt med "tjuringen".

Har en sånn här hemma med, fy fan vilket humör. OM en leksak ligger för långt bort början Freddie först spotta och om den inte kommer inom hans räckhåll då.

Ja då får vi höra på hans fina röst...

Har satt fram adventsbelysning nu..hihi...



Ha en fin helg!

2009-11-19 @ 21:40:46
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Karin

Hoppas lille Affe blir frisk snart!! Underbara bilder när han busar med pappa :-)



2009-11-19 @ 21:48:42
URL: http://hundmamma.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Hihi, så söt han är!

Den där windstoppern har Oliwer oxå =)

Skönt att det "bara" var en förkylning!

2009-11-19 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0