Tack!

Haft en skitjobbig dag faktiskt.
Alfred har inte varit på sitt bästa humör... Eller jo, så länge jag tokleker och busar aktivt. Men vem orkar/kan/vill det??? Jag har inte ens kunna på på toa utan att ha med han in.
Efter många hysteriska tårar bestämde jag mig för att åka hem till svärmor, och det var ett mycket mycket klokt beslut... Både barn och farmor vart ju glada :-)

God middag och efterrätt fick jag innan jag drog hem till Nikita... Hade ALDRIG hittat om det inte vore för min guide Madde ;) Handlade träord GOD JUL och zinksiffror till min adventstake.
Snön VRÄKTE ner i Stöde, helt underbart :)
Så ett stort tack till både svärmor/farmor och Nikita!


Nu är vi alla hemma. Grabbarna sover och jag ska krypa ner jag med.
Morgondagen skall spenderas med min farmor i Bergsjö :-)


Kram och god natt alla

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lilleman har kanske kommit på att du och han inte sitter ihop längre.

Du får sätta fram massor av kort på dig själv som han kan titta på när du ska gå till toan...

2009-11-30 @ 22:36:56
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Lotta: Ja jag tror att det är nån separationsångest faktiskt, för det går bättre när han är med andra... Måtte det gå över snabbt :)

2009-11-30 @ 22:41:02
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Krama farmor från mig!

2009-12-01 @ 09:03:45
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



GRATTIS du har vunnit andra priset i min tävling om leksaker från mykidoo .. du kommer få hemskickad mykidoos pedagogiska stapelring-leksak!!



Skicka ett mail till mig med dina uppgifter så de kan skicka hem ditt pris

[email protected]



Kram Love Grattis igen

2009-12-01 @ 11:42:22
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Då var älgfärsen i ugnen då! Ska bli gott ;-)

2009-12-01 @ 16:26:02
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Josefine

STOOOR KRAM!



Ps. vill du visa Maria detta? Det har stått en stund på min tävlingssida nu så jag gör så här istället:



Tävlingen om hyllan ifrån MilliMini är avslutad: GRATTIS Maria!



Maria Östberg skriver:

17 november 2009 kl 7:13 (Redigera)



Jag skulle bli så glad om jag vann en bokhylla till Tildes alla böcker! Den skulle passa perfekt i hennes rum. Kram



Här finner du aktuella tävlingar hos Prinsessans Dagbok!



GRATTIS!!



Maila mig din adress!

2009-12-01 @ 20:25:15
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

STOOOR KRAM!



Ps. vill du visa Maria detta? Det har stått en stund på min tävlingssida nu så jag gör så här istället:



Tävlingen om hyllan ifrån MilliMini är avslutad: GRATTIS Maria!



Maria Östberg skriver:

17 november 2009 kl 7:13 (Redigera)



Jag skulle bli så glad om jag vann en bokhylla till Tildes alla böcker! Den skulle passa perfekt i hennes rum. Kram



GRATTIS!!



Maila mig din adress!

2009-12-01 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0