älgfärs & babysim...

Älgfärs med kantareller & västerbottenost samt rödvinssky serveras det här till middag idag. Visst låter det gott =)
Ett nytt recept jag hittat och som jag ska testa idag, spännande med ny mat. Återkommer ikväll med receptet!!

Dagen har väl varit sådär...
Alfred har inte visat sin bästa sida. Grin, gnäll och allmänt missnöje. Men nu sover han och laddar inför badhuset ;) Hans mamma (alltså jag, haha) laddar med en datastund!
Tvättat har jag hunnit med samt lagat mat till Affe som skall in i frysen (ost, broccoli och gräslöksås med pasta). Ska även göra en köttgryta till han ikväll... Han älskar min hemlagade mat och gapar som aldrig förr så jag tänker inte truga med köpemat nå mera!

En glad nyhet fick jag igår på sms också.
En bild på en helt underbar liten nyfödd gosse.
Jenny och Peter har nu fått sin lilla son :)
Grattis till er vännen

Nu: Förbereda kroppen för bikinin ;)

Kommentarer
Postat av: Titti

Lät gott!! Här har det sullats köttbullar..åxå av älgfärs. Hoppas d går finemang på badet :) Kram på´re!

2009-11-29 @ 16:02:57
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Maria Östberg

Åååååå grattis :-)

2009-11-30 @ 09:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0