Råttor bland julpyntet

Har haft en skön dag på tu man hand med den allra bästa någonsin, ALFRED
Vi har vart på Birsta och kollat in julklappar, är snart klar faktiskt.

I år jag har tagit ett beslut som jag tycker känns bra.
Vi kommer endast att handla julklappar till Alfred och hans kusiner (och mina småsyskon såklart) i år, så alla andra blir bortprioriterade, vi förväntar oss inga paket vi heller! Gör vi inte så här så får man snart handla paket till hela kompiskretsen!

Har äntligen tagit in kartongerna från förrådet med julpynt.
Vi har haft besök av råttorna så det var inte direkt fräsch det som fanns i rått-lådan... Vissa saker fick jag slänga pga att det var uppätet, andra klarade sig med en disk!
Jag avskyr råttor.... Ska nog låsa in katterna där ett tag!!!



Nu har jag kollat på bönderna och nu är det Paradise hotel som rullar på tv´n, ett sjukt ointelligent program btw!

Nu: Leta fram gardiner!!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter som ett mycket klokt beslut tycker jag :-)

Kolla in den braiga tävlingen jag nyss startat! ;) kram

2009-11-25 @ 21:33:25
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Tant Ulrika

Sv: Åre..jäklar så skoj! Inte dumt det heller må jag säga men somsagt, Matfors by julen kan ju vara riktigt braigt det med :)

2009-11-25 @ 21:33:42
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Tant Ulrika

En annan sak..vi har somsagt två katter här hemma, två mkt snälla ena som du gärna får låna ett tag, ett par år eller så, då försvinner säkert både råttor o ev tapeter i ett svep ska du se ;)

2009-11-25 @ 21:36:33
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Råttor i julpyntet? Stoppa upp dom och häng dom i granriset på utsidan, knyt en röd rosett i halsen!!

2009-11-26 @ 08:29:48
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Erika: Äntligen nån som har känsla för hur man skapar en riktig julstämning :)

2009-11-26 @ 08:36:33
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0