Award & Pyssel

Morgonens pyssel:

Har nu gjort en adventljusstake med zinkfat, mossa och blockljus.
Var ut i skogen och "stal" en liiiiten gran som jag planterade i en fin kruka med mossa.
Nu ska jag ge mig på och sy en fin vimpel till Alfreds rum, fattas bara snedslå (måste till Birsta).
Ska också göra siffror av ståltråd till blockljusen på zinkfatet!

Känner mig nöjd med mig själv =)

Barnet sover efter en prommis med vagnen och sambon är och pillar på motorcykeln :)


Bilder kan ni få ikväll =)

Nu kommer sambon med min tunnbrödrulle med räksallad, gott gott gott!



Av söta madeleine fick jag en award igår också,
superduper tack :-)

Med denna award så följde det med ett litet "uppdrag", att berätta 10 saker om sig själv!




♦ Är uppvuxen med min pappa i en liten by i Hälsingland (Bergsjö) med 1243 invånare
♦ Bor numera tillsammans med pojkarna i mitt liv i Matfors (som för övrigt har 3239 invånare)
♦ Mamma till Alfred, samt storebror Lucas som somnade in i min mage
♦ Är otroligt hemmakär och har ibland ganska jobbigt att åka bort, känns iofs alltid bra när man kommer bort!
♦ Slukar gärna recept och matlagningstidningar och kockprogram 
♦ Är urusel på att betala räkningar i god tid, därför sköter Albin om detta!
♦ Låter ofta bli att svara i telefonen när det är skyddade nummer
♦ Kan inte säga nej till försäljare så jag tackar jag till nästan alla som ringer
♦ Drömmer om att Albin någon gång ska fria
♦ Är enligt min sambo en bra kock


Nu skickar jag denna award vidare till:
MariaSofia, Carolina, Lotta, NikitaCissi
Berätta gärna när ni gjort era tio =)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack söta du för awarden - ska ta tag i det senare när jag betat av massa "måsten" ;)



Vad härligt det låter med pysslet, ser fram emot bilder! kram

2009-11-28 @ 13:06:58
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Carolina

Nu har jag gjort de 10 ;)

2009-11-28 @ 18:48:09
URL: http://carolina1979.se
Postat av: -c-

Det kommer ta tid med min lista. Men jag säger till då den är färdig och upplad ;)

2009-11-28 @ 23:32:20
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Sofia o Hugo

Taaaaack söt! :D Vad glad jag blir!!!!!

2009-11-29 @ 15:39:17
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Pillargontanten

Jag med, har gjort de tio alltså :O)

Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0