Nu är jag på gång...

Spinningen gick skitbra, det var superkul. Ett ganska tungt och hårt pass, men jag gav allt! Har bokat in fler pass denna vecka, känner verkligen att jag är på gång nu! Och det bästa av allt, det är skitkul!!!


Annars har dagen bestått av hemsysslor. Jag har tvättat och grejat, tog en prommis i höststormarna på eftermiddagen. Det var riktigt kallt ute idag... Min fina mössa jag vann är på väg, fick mail igår :-D Så snart kan jag vandra med fin mössa på mitt huvud!

Nu har jag unnat mig en pepparkaka med lite ädelost på, finns det något godare??
Onyttigt tänker nog många nu, men jag hade ätit den även om jag inte tränat ;)



Nu ska jag till tvättis en sista gång, torktumlaren vill inte riktigt vara med ikväll :(

Imorrn: Mammaträff :-D   (babysången inställd)


Puss och Kram och grattis alla gravida vänner

Kommentarer
Postat av: Maria Ö

"Puss och Kram och grattis alla gravida vänner ♥"

Nått jag missat ;-)?!

2009-11-02 @ 21:08:12
URL: http://www.fotoamatorens.blogspot.com
Postat av: Nikita

haha vet du, när jag kom upp hade både Daniel och Albin somnat.. så nu sitter ja ensam i soffan.. med datorn som alltid :S

ja ser sällan på tv, även om ja alltid tänker att jag SKA se på tv. slutar alltid med datorn.

2009-11-02 @ 21:23:14
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0