Kvällsupdate från Runsvik

Grabbarna sover, båda två. Den lilla behöver det verkligen för han har haft en jobbig dag.

Fick iallafall behålla vällingen ikväll så det är ju super, som han svettas och kräks så blir man fort uttorkad... Han får även vätskeersättning men det är inte riktigt lika uppskattat. Natten blir säkert jobbig för oss alla, men jag håller tummarna nu...

Nu ska jag ta och fixa mina ögonbryn innan jag går och lägger mig, de är just nu skitfula...
Sen funderar jag på om jag ska gå tillbaka till frissan med håret, det känns tungt, kanske borde jag klippa upp det lite mer?!

Innan läggdags så ska jag ta och förbereda lite välling till kylen och VE och alvedon till sängkanten!

Natti Natti och tack för alla krya på dig hälsningar till min lilla prins!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas verkligen lillen kryar på sig, måste kännas hjälplöst när en sån liten är sjuk...

2009-11-16 @ 22:44:12
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hoppas att ni får en lugn natt och att liten mår bättre imorgon! <3 kram

2009-11-16 @ 22:57:35
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0