Kväll

Nu är äntligen kvällen här och jag kan gå och lägga mig med vetskapen om att imorrn är det en ny dag som jag garanterat kommer att vara mycket piggare på :)

Har varit på babysim med prinsen min, gick som alltid mycket bra!
Dagens middag blev en pizza från vårt lokala hak, den var inte så speciellt god. Godare med hemlagad pizza, men den energin fanns inte idag. När jag är lite bakis (vilket typ aldrig händer iofs) så tänker jag på mat hela tiden, konstant alltså. Fantiserar om den ena goda middagen efter den andra. Ungrostad palsternacka var något jag hade dille på att äta dagen efter för några år sedan... GOTT.... Men idag blev det en blek pizza!

Nu tänker jag krypa ner i sängen med min killar ♥

Imorrn har jag en efterlängtad dejt med Jenny inbokat, ska bli otroligt kul att ses igen efter så många år.... Mycket att prata om ;)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Nikita

Tipsar dig som varit med och tävlar tidigare hos mig:

Ny tävling, vinn 400kr hos Slitagekids!

Nova star, rockefella, kikkid, moonkids mf

http://nikital.blogg.se/2009/november/vinn-ett-presentkort-vart-400-hos-slitageki.html

2009-11-23 @ 03:54:25
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin & Molly

Tusen tack för lånet av Handduken i går=O)!

Jätte roligt att få träffa er=).



Önskar er en Rolig dag!



Kram

2009-11-23 @ 10:50:05
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0