GodMorgon

Ännu en morgon full av bus och liv här hemma.
Alfred har verkligen INTE fått sin mors morgonhumör, tack och lov kanske man ska säga ;)
Har var uppe tidigt idag men sover nu en liten stund igen. Det är bra för då har jag hunnit köra några maskiner tvätt. Vi ska ju resa bort i helgen så garderoben behöver tvättas upp ;)

För övrigt blir det ganska lugnt idag, jag har inga planer alls faktiskt, vilket kan vara skönt ibland även om jag föredrar att ha planerat.
Affes mage är som vanligt idag, tack gode gud för majsvälling! Vi ställde in babysången idag pga detta, även om jag är 99% säker att det är pga tänder som han var dålig så är det dumt att chansa!

Nu ska jag njuta av mitt kaffe och läsa lite bloggar!


Läste någonting fruktansvärt i tidningen imorse.
Ett spädbarn dog under tragiska omständigheter i söndags. Barnet kan ha kvävts till döds av en katt.
Läs mer här
Detta är min största fasa och därför får inte katterna vara i närheten av vagnen eller spjälsängen, de har liksom ingenting där att göra!
Mycket mycket tragiskt.
Alla mina tankar till denna familj!


Till något helt annat då...
Igår kom vår nya leksak hem.
En Lynx x-trim, en skoter alltså =)
Har faktiskt inte varit ut och kikat på den än, känns som om jag hinner. Men efter ett visst googlande kom jag fram till att den kanske kan se ut så här (joo, vi har även en dubbeldyna till den)!



Vet ni..... Om bara 43 dagar kommer tomten :-)

Dagens Affe då...

Blev inte roligare än så här pga att det tog slut på batteri i kameran :)




Kommentarer
Postat av: Carolina

Han är så himla söööt! Ha en härlig tisdag :)

2009-11-10 @ 09:43:53
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Molly

Så söt han är prinsen mig=O)!

Sänder han en puss!



Min mamma hälsar så mycket till din mamma!



KrAm/ Molly

2009-11-10 @ 09:51:39
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Carolina: Tack <3

Molly: Puss tillbaka till er :)

2009-11-10 @ 09:52:31
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Det var det första jag faktiskt tänkte när jag såg skotern- Gah... har dom köpt en enkeldyna! Blir fin på anglingarna =)

2009-11-10 @ 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0