Det doftar...

Sköljmedel i hela huset.... Det betyder att det mesta blivit tvättat idag. Det behövdes!
Lukten av skit och uppspydd banan är som bortblåst :-)

Tänkte först att jag skulle skriva ett långt inlägg om Annika Östberg, men jag ångrade mig. Orkade inte vara så politisk så det får räcka så här....
Jag tycker att tingsrätten fattat ett klokt beslut. Dags att låta människan komma ut i frihet tycker jag allt!

Lilleman har varit piggare idag, men inte helt kry är han. Dels så har han en jobbig slemmig hosta. Han får kväljningar (kan någon stava till ordet köjs, tjöjs eller hur det nu kan tänkas stavas?) när han hostar men har klarat sig från kräkningar idag *peppar peppar*. Han är också ovanligt gnällig och det beror nog på halsont... Annars så är vi nästan fit for fight här hemma :-)

Nu ska jag kika lite på TV samt läsa lite bloggar =)

Ha en trevlig kväll :-D


Kommentarer
Postat av: Titti

Det är ju skönt han inte har skyhög feber längre! Han blir snart kry ska du se :)

2009-11-17 @ 20:45:36
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi här tvättas det också... visst doftar det GOTT av nytvättat =)

många kramar!

2009-11-17 @ 21:35:17
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: ErikaÖ

Lustigt! jag tänkte skriva ett inlägg om östberg men orkade inte eller!

2009-11-18 @ 08:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0