Dagens TIPS!

Nu ska jag vara positiv resten av kvällen :)
Har iofs hetsätit pringels som tröst för utebliven träning (Erika, barnvagnen är i Östersund och köper skoter) men jag mår lika bra för det ;)

Nu när vi går mot mörkare tider så spritter det ganska så mycket i pysselnerverna, nu är jag ganska dålig på att pyssla så jag har börjat anlita en mycket mycket duktig och kreativ människa....
Kolla in Elsas blogg!
Jag har spjälskydd, matchande nalle, superfin tavla och en underbar fäll hon gjort. Sen känner jag till att det är en granrisdekoration på gång ;)

Kika in och ta dig en titt =)


Mitt spjälskydd + nalle

Nästa tips är också från en pysslande sundsvallsmamma.
Jag har ett underbart halssmycke från henne med bokstaven A + datum. Egentligen är det Alfreds men jag har tjuvlånat det vid finare tillställningar ;)


Vårt fina halsband

Julerbjudande från Fröken Duktig Design! 

10 % rabatt på smycken betalda före 13.e november! 

Smycken betalda mellan 14-30 november får fri frakt! 

Passa på att beställa julklapparna redan nu! 

En uppskattad present till tex mormor och farmor med barnbarnens namn.

Kika in på www.frokenduktigdesign.se för att se utbudet.


Kommentarer
Postat av: Elsa

För att man ska kunna pyssla måste det ju finnas tid till det också. Det är ju en bristvara i de flesta barnfamiljer. Sätt igång med nåt kul så hoppar du över alla måsten du också. Jag har en förmåga att "glömma" bort tråkiga saker som jag borde göra :-D.

2009-11-09 @ 17:17:51
Postat av: Carolina

Kul tips, ska absolut kika lite närmre! :-) kram

2009-11-09 @ 18:16:25
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Carolina

Nu är tävlingen i samarbete Lekvira avslutad - ta en titt i min blogg om DU vann?

Passa även på att delta i mina övriga tävlingar där du kan vinna ursnygga gummistövlar och en fantastiskt lyxig "Chocolate"-kräm! Kram Carolina

2009-11-09 @ 18:56:33
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0