Tråk

Nu blir det ett tråkigt inlägg:

Har varit på Birsta idag, Affe har inte sovit något alls. Sov på väg hem men vaknade i Matfors, har sedan dess varit på mindre bra humör. Men så blir det om man inte sover mer än 15 minuter på en hel dag *suck och stön*
Imorrn ska han och jag bara vara hemma och ta det lugnt, JAG behöver det.....
Handlade lite smått o gott idag iaf. Det vart spetsgardiner som jag ska använda till vitrinskåpet, ramar till fotovägg, farsdagspresent, enfärgade basbodys från HM till Affe + halkstrumpor. Julklappar till kusinerna hann jag med också. Ska även till Titti imorrn och fira min gudson Hugo som blir 8 år :)

Mössan kom idag, underbar kvalitet....

Bjuder på en bättre bild imorrn :)


Veckans badpojke ;)




Kommentarer
Postat av: Titti

Kanhända de borde välja en sändningstid lite senare..Mitt i natten eller så....

2009-11-05 @ 07:32:08
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi... vilken underbar bild!

2009-11-05 @ 19:22:36
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0