Vädrets makter

Imorse var det verkligen fint väder när vi vaknade. Min prins sover numera till kl nio varje morgon och det är underbart skönt!
Vi åkte på hattparaden med Morgon och barnen, vi hann knappt komma fram förrän det började regna. Vi avverkade karuseller och sånt lite snabbt och drog på Mc Donalds istället :) Jag kan alltså inte säga varken bu eller bä om solskyddet från Cloud eftersom solen vägrade komma fram... men den skyddade faktiskt Affe lite mot regnet eftersom jag glömde regnskyddet hemma! Bara det ger ett stort extra plus =)

Nu har vi kommit hem från kalas i Torpshammar, Alfreds kusin fyllde 21 år :)

Ikväll blir det enbart soffan, kanske slår på en bra film. Filmtips någon?

Jag tror förresten inte att jag har visat min supersnygga skötväska för någon.
Jag har en Dadadoo Sweetheart som jag älskar, den är så feminin och snygg ( min karl kör med en vanlig, haha).
Den vann jag i höstas i Robins blogg, så det lönar sig att vara med och tävla ibland :)
 

 Ha en trevlig torsdagkväll alla ♥♥


Kommentarer
Postat av: Nikita

ja tkr faktiskt albin är lite kräsen som inte också kan använda den där skötväskan... fniss!

2009-05-21 @ 19:16:05
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Titti

Jaa du filmtips...Bröllopsduellen var ganska kul har jag för mig...Eagle Eye var åxå bra..action var det....Tjaa,har inga fler tips tyvärr....

2009-05-21 @ 19:23:53
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Tack, gillar också den bilden :)



Skönt att Alfred sover ända till nio! Det är bara att njuta och sova länge själv :)

(och du har en TOK snygg skötväska!)



Kramar

2009-05-21 @ 22:36:32
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0