Utmaning från Nikita

Jag har blivit utmanad av Nikita att skriva
7 sanningar om mig själv

1.  Jag lider av en jävulsk tandläkarskräck, men nu är det snart ett måste att gå dit :(
2.  Jag dammsuger MINST en gång om dagen, gärna fler. Älskar ljudet av den :)
3.  Är precis som Nikita bloggberoende och måste kolla av datorn flera gånger per dag!
4.  Jag var vidrig som tonåring och ber min mamma om ursäkt för allt lidande!
5.  Jag dömer människor efter hur de klär sig och sina barn (ytligt va?)
6.  Biter äckligt mycket på mina naglar, visar därför aldrig mina fingrar för någon! 
7.  Skulle jag hitta en större summa pengar i skogen så skulle jag behålla varenda öre ;)


Utmanar i min tur
Erika, Lotta, Madde, Anna-Karin, Titti

Kommentarer
Postat av: Erika

Antar...

2009-05-24 @ 21:52:02
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Antaget även här :O)

2009-05-24 @ 22:15:08
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Frun

Vilka smaskiga fakta=)

2009-05-25 @ 12:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0