Trevligt umgänge...

Det har jag haft precis hela dagen idag =)

Började med en tidig träff med Madde på Birsta, vi tog en god fika och strosade lite i butiker. Men nu har jag gjort Birsta City för denna vecka, kanske är jag nöjd så det täcker nästa oxå om jag (läs plånboken) har tur....
Nästa dejt jag har med en vän vill jag ha på ett hotell, jag vill äta hotellfrukost!
När vi kom hem så fick vi besök av Mia, Alfred fick en jättefin sagobok som handlar om Alfred ;) Tusen tusen tack, den kommer att läsas flitigt!!

Köksbordet blev inköpt igår också, när vi kom hem med bord nr 1 och börjar montera ihop så ser vi att det är  två stora skador på bordsskivan, tillbaka till IKEA för att komma hem med bord nr 2, på det fanns det en stor skada mitt på bordsskivan, tillbaka till IKEA för att komma hem med bord nr 3 som var helt och riktigt. Som kompensation för detta stök (vi började köpa bord kl 12 och var klar kl 20,30) fick vi hela 259 kronor... Mycket generöst av IKEA. Abbe tycker att vi ska vara glad att vi fick nånting överhuvudtaget medans jag är mindre nöjd. Men jag kan ju inte gå omkring och vara bitter över detta nå mer nu. Bordet och stolarna blev jättefint och det är de viktiga =) Mitt kök är vitt och fräscht!!

Nu har vi käkat middag Dillstuvad potatis och isterband till Albin och jag fick en stekt fiskfilé istället då isterband är bland det sista jag skulle fylla min buk med!
Sonen är nybadad och sover i sin säng sen kl 19,45, återstår att se när han vaknar. Har aldrig lagt han så tidigt innan, men han har varit vaken nästan hela dagen och han var riktigt trötter!

En ny tävling är på gång i min blogg.
Det är den smartaste tävlingen för alla småbarnsföräldrar i sommar ;)
Håll utkik!


Pilutta dig ;)


Kommentarer
Postat av: Frun

Men hallå, BILDER på möbeln!!!=)

2009-05-13 @ 21:11:43
Postat av: Mia

Då måste jag ju säga så här: jag äter hotellfrukost varje dag som jag jobbar. :-P

Men när man gör det så uppskattar man det inte alls lika. Tyvärr.



Vill gärna se vad det är för möbler ni köpt.

2009-05-13 @ 21:26:41
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Roligt med allt slit för bordet, not! Lite ikea över det tycker jag.

2009-05-13 @ 21:50:38
Postat av: ErikaÖ

Roligt med allt slit för bordet, not! Lite ikea över det tycker jag.

2009-05-13 @ 21:51:15
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Himmel va söt han är!

Som en sockertopp!

Kram på er!

2009-05-13 @ 22:00:47
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Titti

Jobbigt när det strular sådär..Men jag ska allt komma å kika på bordet ;) Hoppas lilleman sover bra inatt så du får sova! Kram på dig!

2009-05-14 @ 06:29:44
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0