Spöregn och en promenad!

Tittade ut genom fönstret på fm och ansåg att det var perfekt promenadväder så jag klär på Affe hans ytterkläder och går ut.... Vad möter jag?? Jo, REGN!
Orkar inte gå in och klä av grabben igen så jag tar fram regnskyddet och går med raska steg mot ICA, vi handlar mat och börjar prommisen hem igen. Då liksom öppnar sig himlen och regnet bara öser ner...
Men vi kommer hem till slut, jag är dyngsur men Alfred var iaf torr =)
Stegräknaren visar att det är 7000 steg till och från ICA.

Nu har jag snott ihop en broccoligratäng och börjar bli vrålhungrig =)

Vi hörs ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack de värmer...



ska bli spännande och se om jag lyckas.. fått stor respons

2009-05-05 @ 16:45:21
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

surt att gå mitt i regnet...

2009-05-05 @ 23:33:20
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0