Sommaren är här!

Klädseln består inte längre av underställ, mössa och tjocka jackor... Nä för nu är sommaren här och idag har jag en jeanskjol och ett linne på mig, tånaglarna är målade och det känns verkligen att sommaren har kommit :)

En annan sak som jag älskar med sommaren är alla auktioner, imorgon åker jag på min första. Så mysigt att ta med sig fika och göra en picknick av det hela :)

Nu ska vi på marknad inne i byn och sen ska vi hjälpa svågern att sjösätta båten!

Ha en FAB dag i solen nu

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja visst är det skönt att slippa klä sig så ini vassen! Även jag (hör och häpna)tycker det är ganska skönt ute :) Kramar!

2009-05-30 @ 11:48:07
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: fatima

åååååååååååååå jag älskar också auktioner!!! Men tar mig så sällan för att åka... =( Hoppas du ropar in ngt fint =D

2009-05-30 @ 20:15:11
Postat av: Mia

Om du gillar auktioner så ska du komma till oss i sommar och följa med på auktion i Sörbygden... Det är en riktigt härlig auktion det som återkommer varje år...

2009-05-30 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0