Solbrända axlar =)

Jag har redan hunnit bränna mina axlar, gjorde det igår när vi gick på marknaden i linne...
Svider så gött när man ligger i sängen ;)
Appropå sängen så fick jag paket i morse, ett presentkort hos min frissa och en jättefin lattemugg med testen MAMMA från Village :) Tack Affe, du är bäst!! PUSS ♥

Idag har vi varit på stranden hela dagen, struntade i auktionen pga hettan.
Jag har badat halva kroppen, tar resten en annan gång ;)
Alfred har varit lika vaken och pigg idag oxå vilket är sååå kul!

Eftermiddagen var vi till stöde och grattade abbes mamma, nu är vi hemma igen. Prinsen har badat och har precis somnat, nu är det min tur att ta en kall dusch!!

Underbara dagar vi har haft.
Är det fint imorrn oxå så finns jag nere på badstranden ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0