Shopping och kebab

Mitt humör vände lite när jag fick shoppa lite, men tyvärr så hade jag mitt visa-kort hemma vilket innebar att jag fick snålhandla på matkontot, men jag fick ihop ett par skor och en skjorta till Affe och ett par chinos till mig själv :)

Ska knäppa kort på kläderna imorrn, har ju även fått jättecoola kläder av mormor och moster till Affe!

Dagens middag blev en kebabrulle, så jäkla onyttigt men gott!!

Vill ha en crosstrainer, någon som vill sälja sin? De var rätt dyra såg jag :(
Vad har du för nån modell Erika?? Vill även ha en spikmatta, kanske du rear ut din snart Erika, haha!

Nästa viktiga inköp är en flytväst till Alfred, båten sjösätts till helgen och junior har ingen väst :(  Jag tror nog inte att Emilia accepterar att åka utan kusin Alfred ;)




Idag har jag gjort något jag aldrig trodde om mig själv, vi får se vad det leder till ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en orbitek - väl använd. 2500 kr tror jag.

Spikmattan är djävligt billig HaHa.

2009-05-28 @ 19:34:38
Postat av: Titti

Vad har du gjort då?? Nu blev jag allt nyfiken ;) Tack för sällskapet :) Kramar!

2009-05-28 @ 19:35:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Erika

Vart hittade du chinos?? Är sugen på ett par men har inte hittat några som sitter bra på mina långa ben...

2009-05-28 @ 20:20:17
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

min sävrmor som bor granne med oss har en crosstrainer men inte fasen tar ja mej ner dit å tränar....

åhh vill ju igentligen





www.brollopsbloggen.webblogg.se

2009-05-28 @ 21:46:16
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Hittade nyss in hit! Vilken söt son!

Ser att ni bor ca 4-5 mil nedanför oss :D

2009-05-28 @ 21:56:52
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Frun

Du kan då göra en nyfiken galen du=)

2009-05-28 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0