Ny vecka

Godmorgon alla!

Idag ser det ut att bli strålande väder så det blir nog en prommis till byn, kanske gå in på blomsterhandlen och köpa lite fina blommor. Tvätta någon maskin med tvätt och dammsuga är också ett måste!
Det enda som är jobbigt är att komma igång, hamnar lätt här och surfar runt bland webshopar med babykläder istället.

Denna vecka har jag INGENTING inbokat heller... Fast... ska ta en fika med Anna, fika med Madde och hjälpa Titti med shopping, så egentligen har jag ju fullt upp, haha!

Men NU ska jag ta och skicka ett mms till min pappa som snart skall opereras, han ska få en liten skrattfilm på Alfred tror jag =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja shoppa med mig blir ingen enkel uppgift ;) Kram på dig!

2009-05-25 @ 12:01:40
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: maria winsa

hej hej bara jag som snokar lite lycka till med allt!! kram

2009-05-25 @ 17:44:18
URL: http://mariavinsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0