Morrn morrn!

Nu har jag skummat igenom mina favoritbloggar, jag tycker att det är lättsamt att gå in på Bloglovin och kika, där har jag koll på vilka bloggar som är uppdaterade, så mitt tips är att registrera dig där om du inte gjort det :) Då kan jag lättare följa din blogg.
Follow Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas
Här följer du min blogg!

Idag har jag ingen aning om vad som ska göras, borde verkligen åka på panduro och handla material till inbjudningskorten till dopet, skulle oxå behöva ta tag i mina (minst) 10000 steg. Kanske är jag bara hemma och fortsätter att rensa i skåpen. Garderoberna måste få en omgång, alla mammakläder ska packas ner i kartonger tills det är dags för graviditet nr 3. Jag kommer inte att sälja någonting utan spar allt för ett syskon vill vi ha..... Men inte än på ett tag =)

NU: Svepa någon kopp med kaffe :)

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hoppas allt är bra med dej.

Jag skriver och ber om en liten tjänst.

Idag startade jag ett Socialt experiment på bloggen.

För att lyckas behöver jag allas stöd.

Jag hoppas att du kanske kan hjälpa mej

gå in läs inlägget och SNÄLLA SNÄLLA hjälp mej lyckas få min dröm...



kram

ha de underbart

2009-05-05 @ 10:29:26
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kul att börja pyssla med inbjudningskort - när ska ni ha dopet?

Bloglovin är verkligen supersmidigt :) kram

2009-05-05 @ 12:26:04
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Nikita - mamma till Albin

är ju iaf perfekt väder för en vara inne och städa och rensa dag =)

2009-05-05 @ 14:48:20
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0