Klick klick

Det går så fort att klicka hem lite kläder....
Nu har jag "klickat hem" som det så fint heter en klänning, två shorts och en bikini från Ellos. Hoppas bara att jag kan ha kläderna oxå :) Eftersom jag inte kan börga mig så tar jag alltid expresspaket för en tjuga extra :)

Har nu sett robinson och jag gillade faktiskt Ellinor, jag har följt hennes blogg ett tag och hon är rätt cool :)
Hellre hon än de andra två tjejerna!! Hon verkar vara en stark person och en fantastisk mamma!

Nu ska jag ta luft, vårt hem är som en bastu....
Och utanför alla fönster har svalorna byggt bo så jag vågar inte vädra så mycket som jag skulle vilja :(
Jag skulle gärna se att de försvann.... hur gör man då?? Riva boet hjälper inte, de bygger nytt samma dag, jag har krigat med dom förr och de vinner alltid :(





NU måste jag sova, kvällstrött som jag är :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Krig i matfors alltså!

Jag bokar hotell åt er och oss imorgon (om jag kommer ihåg) Vi vill väl bo i city? Mölndal blir det i annat fall.

2009-05-31 @ 20:13:19
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0