God morgon

Nu var det en ny vecka igen, inte för att vi märker någon större skillnad på dessa veckodagar. Den stora skillnaden är ju att Abbe är hemma på helgerna och att maten är godare/festligare i övrigt så ser de likadana ut!

Idag hade vi en prommis med lite bybor inbokad men som av olika anledningar ställts in så nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra idag. Alfred har precis somnat efter att ha haft en magknip-morgon med skrik och gråt.
Kanske åker vi till birsta och köper nya blommor till vardagsrummet. De som står där ser rent ut sagt förjävliga ut och jag har inte vågat fråga Abbe om jag får kasta dom (han hade de innan vi flyttade ihop) men igår så sa han själv att de var fula och att vi kanske skulle kasta dom, haha! Ska göra klart inbjudningarna till dopet ikväll oxå, allt material finns nu hemma. Kylen ekar tom och borde fyllas på och för att inte glömma tvättkorgen.... den är alltid full av någon konstig anledning! Så visst sjutton har jag att göra om jag bara vill :)

Gud vad A sover oroligt nu, vaknar och gallskriker, släpper en fis och somnar sen om igen. Nu har jag varit in och lagt han på mage för han sover bättre då, men alla råd man får för att förebygga PSD säger att man INTE ska låta barnen sova på mage. Hur gör ni? Han sover alltid på rygg (eller sida) på natten men kan ibland få sova på mage på dagen om han har magknip!

Nä, nu ska jag ta itu med mitt yttre!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Du är så välkommen hit om du har tråkigt :) Kramar!

2009-05-11 @ 10:59:16
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Victoria

Min kompis son hade massa magknip och hon lät honom sova på mage med benen intryckta mot magen då kom prupparna ut av sig själv, jag vet inte om han bara sov så på dagen och på ryggen på natten.

Kram på dig och ha en bra dag.

2009-05-11 @ 12:20:31
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Frun

Vi lät inte våra sova på mage på grund av alla rekomendationer, men så fort de kunde vända sig så sov båda helst på mage. Jag tycker det låter sunt som du gör!

2009-05-11 @ 15:10:17
Postat av: lisette

detta hade kanske varit något?



dbw" rel="nofollow">http://www.windi.nu/?gclid=CIiN88ritJoCFQkEZgodcBdbw

2009-05-11 @ 19:18:17
Postat av: annica

mysig blogg du har! tittar in nästan var dag :) mvh Annica (zahara på ridsport)

2009-05-11 @ 20:10:31
URL: http://kozlowski.blogg.se/
Postat av: Erika

Besvärligt det där med magen - gör det du känner är rätt...

2009-05-11 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0