Fredag :)

Då var det fredag och en ny helg är på ingående. Denna helg är jag MC-änka. Sambon ska ta sin licens så att han kan börja tävla i roadracing, något han brinner för!
Undra vad jag och Alfred ska hitta på då?? Vi har ju ingen bil hemma heller :(
Om du är sugen att åka upp på söndag pappa och kolla så kan du väl slå en signal så följer gärna jag och Affe med, om du kör bil förståss ;)
Min kära pappa ska opereras (diskbråck i nacken?) nere i Uppsala på måndag, en ganska stor operation där man går in på framsidan av halsen och sen bakom hals o matstrupe. Usch vad gruvsamt :( Huvudsaken att han slipper ha ont sedan!

Alfred har verkligen hittat sin dygnsrytm *peppar peppar*. Han somnar runt nio, tio på kvällen och sover sen till nio, tio på morgonen. Han äter en till två gånger under natten men han äter snabbt (på fem, tio minuter), så numera kan jag nästan skryta med att jag är utvilad, haha! Bara för att jag valde att skriva ut detta i bloggen så kommer han garanterat inte att fortsätta med detta ;)
Sedan vi satte på vyssanlull-tassar på spjälsängen så kan han somna om snabbt i sin egen säng också. Detta är verkligen något jag kan rekomendera till alla som har ett barn som inte gärna sover i egen säng!


Fick ju ett litet paket häromdagen av en bloggvän, jättekul =)
Vad fick jag då?? Jo, tre söta små pelargonbebisar som nu är planterade och ska få växa sig fina.
Tusen tack Lotta, det ska bli intressant att se om jag kan få dessa lika fina som du kan!


NU: Amma lite sen ringa tonåringarna som jag "vaktar" denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Äntligen så fungerar internet hemma hos oss igen så jag kan läsa om vad ni har för er i Runsvik.

Hoppas att allt går bra med pappasen. Jag längtar efter er!!!!! Pöss!

2009-05-22 @ 16:45:16
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Jaha,vill du ha främmande i morrn av mig+1 så är det bara å ringa..Jag jobbar vetdu...Kramar!

2009-05-22 @ 18:08:24
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Ulrika

Ja visst var det en smidig o rolig liten tävling jag kommit på =D Skoj att du är med!



Hoppas det går bra för din pappa på måndag o att du/ ni får en überskön helg!



Kram

2009-05-22 @ 20:01:51
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0