Barndop!

Dopinbjudningarna är klara och ivägskickade, skönt att ha det klart!
Men så imorse ringde de ifrån församlingsgården och berättade att det hade blivit dubbelbokat så nu har vi fått en annan lokal att ha dopfikat i, känns ganska trist och den är ganska långt från kyrkan så nu går det runt i mitt huvud... Kanske ska vi försöka ordna något här hemma? Men vi ryms inte alla 40 inne i vår lgh men något ska vi försöka lösa. Ett partytält vore inte dumt! Huvudsaken är väl ändå att alla träffs och att man får lite fika?
Ska gå upp och kolla hur det ser ut på logen, kan hända att man kan duka upp ett långbord och göra mysigt där! Jaja, det lär nog lösa sig :)

Klicka f�r att st�nga bilden

Nu ska vi ta och dricka vårt kaffe och sen blir det en skön prommis med Sofi och Sandra :-)

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta W

Det blev samma sak för oss när vi döpte Zelda. Vi fick fika i lillkyrkan i Matfors. Det funkade det också. Men ultimat för er vore väl att ha det hemma, ute om vädret tillåter. Ni bor ju ändå så nära kyrkan. Det kommer säkert att bli jättebra! Han är så söt Alfred!

2009-05-19 @ 11:13:21
Postat av: Anna S

Va tråkigt att dom ändrar hit å dit. Men jag tror att det skulle bli super duper fint med dop där ni bor. Det är ju så fint på logen. Pöss

2009-05-19 @ 12:05:57
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Lotta

Va mysigt att planera dop :O)

Blir det nåt mer namn än Alfred?

Namn är kul, och jag gillar det där lite gammeldags namnen. (Matilda, Oscar & Karolina heter ju mina... :O)

2009-05-19 @ 12:24:18
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Jag hoppas verkligen vi kan komma!!

2009-05-19 @ 21:07:04
Postat av: Frun

Anna -Lena är så klok, hon tar orden ut munnen på mig, så läs hennes en gång till så har du min kommentar =)

2009-05-19 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0