28 grader

Idag har det verkligen varit värmebölja ute, sanslöst skönt!
28 grader i skuggan har vi haft (om inte ännu varmare).
Började med en prommis till Vattjom marknad, där red vi häst och käkade en parisare, hem igen och sen tog vi bilen ner till Öhn (vår lokala badstrand) och badade, eller alla badade utom jag, dels har jag ful kropp och sen är jag världens badkruka. Men jag har solat och myst. Min underbara son har legat i bara blöja och varit vaken mer eller mindre hela dagen, bör ju sova som en gud inatt :)



Grillade kyckling och fläskfilé till middag och åt potatissallad till, enkelt och gott :)

Nu har vi haft besök av min brorsa och några polare till han, de har mekat med moppen (med hjälp av Abbe) och nu sitter vi däckade i soffan framför Robinsonfinalen med en varsin galss, Sundborn Vanilj (mitt nya begär, haha)



Mer såna här dagar åt oss =)


Stor lördagskram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en helt underbar dag :-)!

2009-05-30 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0