Strålande sol

Idag är det verkligen vårväder ute =)
Ser underbart ut.....

Vi har softat lite på morgonen, jag fick ta en sovmorgon medans grabbarna klev upp.
Alfred har haft en jättejobbig och orolig natt så vi har inte sovit något alls nästan.
Undra varför han sover så oroligt på natten och på dagen sover han jättebra?!
Någon som har en superbra teori??

Abbe sitter och leker med nån ny pryl som är inköpt, en boxer (verkligen superkul) och jag tror att jag ska packa ner sonen i vagnen och ta en prommis!
Det är VÅR ute idag =)

Hoppas att ni alla får en underbar dag!!


Kramar


ETT STORT TACK till
Erika, Roger & Oskar för den underbara lilla nallen till Alfred =)
Supergulligt av er!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag har samma teori som vanligt...Man ska vända på dygnet på slutet av graviditeten...De sover ju när man är uppe å rör sig å är vaken på natten i magen...Tror benhårt på detta...Känner vi ingen som är gravid å kan testa?? Kraaaaam!

2009-03-17 @ 11:35:22
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Lotta

Alfred har kommit på att det är han som bestämmer..=)

Yee, min bebbe håller mig vaken på natten, men den verkar vilja att jag rör på mig hela tiden, lägger jag mig på dan så är den igång och kör sina loopar.

Du kommer bli väldigt förundrad när Alfred tycker att kl 4 på morgonen är en väldigt bra tid att kliva upp och leka på.

KRAM!

2009-03-17 @ 13:02:57
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Erika

Va roligt att Nallebudet kom fram som det skulle. =)

Hoppas ni har haft en bra dag! Kram.

2009-03-17 @ 14:22:11
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja det är min stora fråga också! Fast Nora sover inte så jättebra på dagarna heller, hon vill bli dragen ute i vagnen=) men jag kan ju inte gå med den så fort hon skall sova heller, de skulle nog bli jobbigt i längden.

Hoppas du får ngt bra svar så jag också kan ta del av det=) Skönt att ni fått komma hem nu, man mår bäst hemma trots allt! Söt han är lillprinsen=)

Såg ditt svar på min sida och jag tackar för det! nu kan jag släppa "länkproblemet" , hihi!



Ha de fint!

2009-03-17 @ 15:56:42
URL: http://sara80.blogg.se/
Postat av: Frun

Det låter ju som att han vänt på dygnet, inte så njutbart=)

2009-03-17 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0