Sol ute...

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne =)
Minns att mamma hade en sån broderad tavla hemma när vi var små, mysig text :)

Vi har varit vaken en stund, men det är verkligen på morgonen som Alfred låter mig sova en stund, så mellan 06-09 har vi våran mystid :)
Nu har jag piffat till mig lite medans Alfred har legat under babygymet. Han trivs bra med att ligga där :)
Vi ska åka och hämta upp pappa A på jobbet för vi måste in och fastställa faderskapet (löjligt tycker jag) sen ska jag och prinsen ta en härlig prommis, kanske tar vi en sväng på stan medans vi ändå är där.

Hoppas att det är lika soligt och fint där just du bor =)


Kommentarer
Postat av: erikaö

ja det är soligt men kallt i luften.

2009-03-24 @ 17:37:50
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Anna S

Tack för en super mysig dag med dej och Alfred! Han är såå himla fin och skötte sej utmärkt på cafe`, så dit ska vi fler gånger =)

Kram till er.

2009-03-24 @ 17:49:33
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: kalle kula

har läst om Alfred bra fart i lillgrabben häls från vårigt varmt kinna (15g varmt)

2009-04-03 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0