Rutiner

Vi börjar få till våra dagar ganska smidigt nu.

Alfred och jag fick fint besök imorse av Titti.
Som vanligt skämmer hon bort A med presenter, tusen tack Titti (och hela din familj)!!

När hon hade åkt så ammade vi och kollade på Linda Rosing från igår, vilken dynga.... Nu står jag fast vid att jag tycker hon är totalt blåst och nästan så att hon förtjänar de små tonåringarna hon har kvar i "tävlingen".

När lilleman äkat klart så packade jag ner han i vagnen och tog en prommis runt Tuna kyrka. Med oss på hela promenaden var katten Ozzy, han sprang med och jamade hela vägen. Nu sover han gott på tv-bänken ;)
Väl hemma igen så fick A sova en timme ute i vagnen och jag har suttit på bron med en kopp kaffe och njutit av solen, nu är våren här på riktigt =) Skulle inte skada om jag tog och solade lite solarium två-tre gånger snart heller, jag är likblek.
Måste nog ta itu med ögonbrynen ikväll också (tycker att det är en jobbig syssla), håret måste färgas (dock inte ikväll) och min garderob måste fyllas på med nytt!

Nu har Abbe kommit hem från jobbet och jag är supertrött, ska vila och mysa lite i soffan med sonen!

Hoppas att er dag varit härlig!




Kommentarer
Postat av: Suzanne

Men sötaste Alfred...

Han har vuxit om sig lite från de första korten vi fick se på honom tycker jag. Lika söt som alltid är han dock och jag längtar massor efter att få snusa på honom!



Om du vill ha sällskap till solariet nånkväll så hör gärna av dig!



Kram

2009-03-18 @ 18:08:40
Postat av: Frun

Ja du Linda Rosing har rätt hårfärg hon =)

2009-03-18 @ 21:59:19
Postat av: Anna S

Finaste Affe pojken =) Det ska bli så kul å träffan han(och lite dejhaha).

Han har säkert vuxit mycket sen sist jag såg han.

Vi får försöka planera in en dejt framöver. Kram

2009-03-18 @ 22:22:49
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Sofie

Alltså, Linda Rosing....jag har på nåt sett försvarat henne för sin tid i BB-huset, men efter det här programet har jag verkligen förstått hur YTLIG hon är! Nä fy! Inget mer av det programet för mig.

A är super söt!!!

Kram

2009-03-19 @ 00:36:21
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Titti

Han är ju som gjooooord för att skämma bort!! Väntar bara till han fyller 1 ;) Kram på dig!

2009-03-19 @ 06:16:23
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Titti

Jag har fått Lars-Christers på hjärnan... Julia blir galen på mig ;) Hoppas ni har en bra dag! Kramar!

2009-03-19 @ 14:06:27
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Victoria

Hej!

Härlig tid nu att vara ute med vagnen på prommisar ;)

OM du ska sola kan jag rekommendera Två bleka kompisar där de har ståsolarium, sist solade jag i tian och fick massa färg!

Kram och trevlig helg!!

Kram Victoria

2009-03-19 @ 14:29:04
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Suzanne

Gjorde din lax m smaksatt creme fraiche igår, SUPERGOTT!!

Kram

2009-03-19 @ 17:22:25
Postat av: Karin

Så underbart söt liten krabat! :)

2009-03-20 @ 22:29:37
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0