Rubriker kan vara svårt

Tänk att rubriken kan vara det svåraste på hela blogginlägget =)

Ingenting alls har hänt idag, slappat och myst med sonen medans hans pappa varit på motormässa. Nu sover bägge pojkarna i soffan :)

Jag sitter och klurar på dagens middag....
Kan hända att det blir pizza för en gång skull! Ibland får man synda ;)

Jag längtar efter ett hett bad, jag är ingen duschmänniska, jag vill ta långa varma bad. Men snart så får jag väl börja med det igen =)
Jag längtar även efter sommaren (är nog inte ensam om det), vill plantera fina pelargoner och kunna springa barfota på gräsmattan, slå på grillen på kvällen och dricka ett glas rött (ja, inte om jag ammar såklart).
Ja, GUD VAD JAG LÄNGTAR!!

Jag har också en katt-deppression, de hårar ner nåt så förbaskat. Allt är täckt i katthår trots att jag dammsuger en-två gånger per dag och ändå så är de ute 75% av dygnets timmar... Jaja, det lär väl lösa sig med det också!!

Gud vilket ointressant inlägg, haha!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Plantera pelargoner, låter som ljuv musik i mina öron...

Nu har jag letat med ljus och lykta efter en pelargon som har namnet Alfred, men det verkar inte finns :( Tyvärr...

Kan ju alltid skicka dig nån annan liten gullig om du vill:)

Hör av dig isf...

/Lotta!

2009-03-22 @ 16:22:35
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: madde&wilmer

hej!!



VI HAR PRECI KOMMIT HEM IFRÅN HASSELA!vi har åkt skidor hela dagen!så det blir lite tajt att hinna och komma!men jag vill komma så fort som möjligt att snacka lite skit:-)och lämna den fina dexter dressen till alfred.



kramar

2009-03-22 @ 16:41:47
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Vad lustigt! Har försökt lagt in bilder hela dagen utan resultat. Får testa igen och hoppas på bättre tur =P Kram

2009-03-22 @ 20:54:53
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

låter underbart med sommar. Vi syns till påsken. Pussa affe.

2009-03-22 @ 22:14:51
Postat av: Titti

Hej! Det löser sig ska du se... Vi hade besök av aroma tec igår... Det var såklart en maskin... MEN...Du vet ju vad tjurig Johan kan vara,inget sånt där funkar etc... HAN var eld å lågor...Mer än jag...Så kanske till hösten sa han.Törs inte berätta vad den kostar... Men man såg ju hur bra den var.Skurar tom golv... Ta hem dem å se till att få sängen rengjord.Helt klart värt det! Kram på dig!

2009-03-23 @ 06:55:41
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Ulrika

Synd att du inte kunde komma på partajet men det går ju fler tåg =)



O vet du vad..Tant har dratt i gång en tävling med just me&i så nu har du ju chansen att vinna/ shoppa deras kläder iaf ;)



Kram

2009-03-23 @ 10:34:51
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Lotta

Men kom bara på en grej, visst blir lillemannen snart 1 månad?

Fasen va tiden går fort!!

KRAm!

2009-03-23 @ 12:21:54
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja vinet smakar ju LITE godare efter en graviditet+ammning =)Hur länge siktar du på att amma förresten, jag höll ut i 8 1/2 mån första och 7 1/2 andra gången.

2009-03-23 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0