Powerwalk

Idag har vi powerwalkat med barnvagnen, vi har gått i backar i snöslask i ett raskt tempo + motvind.
Alfred sov gott när det skumpade som värst =)
Vi var ute i totalt 1,5 timme!
Underbara dagar nu när det börjar gå mot våren, men idag har det stormat ganska rejält!

Jag har tagit fram allt jag handlade när vi väntade Lucas och tvättat upp det till A, sorterat i hans byrå och piffat lite i rummet. Ska försöka få upp lite tavlor imorrn!

Alfred har fått bada ikväll, lika ouppskattat som vanligt om än något bättre än sist!
Snart får jag bada igen och då ska det bli mysiga badstunder istället. Men det dröjer ett tag till innan jag får bada :(
Han har fått ligga under babygymet ikväll också, jag trodde verkligen inte att han skulle gilla det men han låg länge och spanade på nallebjörnarna ovanför han.

Dagens middag blev fläskpannkaka med blåbärssylt =)
Som jag har saknat husmanskosten, på sjukan levde vi på hämtmat och fryst färdigmat!

Nu ska jag nog ta och krypa i säng, pappa A har kurs med jobbet imorrn så jag och lilla A ska vara ensam hemma för första gången :) Kanske tar vi en prommis till BVC och väger grabben!

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Maria Ö

jag går gärna med er om ni vill ha sällskap :-).

2009-03-18 @ 07:21:44
Postat av: Suzanne

Härligt med powerwalk!

Jag funderar på att ta en liten promenad i LUGN takt sen innan det är dags för dagishämtning, är ju så otroligt fint väder ute!

Kram

2009-03-18 @ 12:50:28
Postat av: Elli

Härligt när det börjar bli vår. Till och med här i Kiruna visar sig solen :) Tyvärr har vi ju metervis med snö kvar :(

2009-03-18 @ 15:21:38
Postat av: Frun

Nu blir man nyfiken på babyrummet! Bild? eller så kanske vi kan få se det i verkligheten snart =)

2009-03-18 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0